Om klubben

Klubbens historie
Hafnia Floorball Club blev startet i 1992, og er dermed en af de ældste klubber i Danmark. Klubben har da også været repræsenteret i den bedste række siden Dansk Floorball Union indførte en Danmarksturnering. Klubbens dame og herrehold har vundet både DM guld samt pokalguld.
I 1999 lykkedes Hafnias damehold at erobre det første DM-guld til klubben. Hafnia’s damehold var, som det første klubhold, repræsentant for Danmark ved Europa Cup i Schweiz.
Efter et generationsskifte har dameholdet i de seneste sæsoner været repræsenteret i den næstbedste række, men er nu igen at finde i den bedste række.

Hafnia lægger vægt på både det sociale og sportslige, men også frivillighed. Det er derfor er en naturlig og vigtig del af medlemskabet, at man fx i ny og næ hjælper med at sidde i sekretariat, dømmer for de øvrige af klubbens hold, eller giver en hånd med, når der skal arrangeres sociale arrangementer i klubben.

Har DU lyst til at bidrage til Hafnia’s forsatte historie samt opleve sporten og fællesskabet i klubben, så er du altid velkommen til at komme og spille med. Se mere under “Ny Spiller?” og “Klubbens værdigrundlag

Fakta om Hafnia Floorball Club
CVR. nummer: 29906270
Bankoplysninger:
Lån & Spar,
Reg. nummer: 0400
Kontonummer: 4016771479

Kontakt:
bestyrelsen@hafniafloorball.dk

Hafnia FC har hjemmebane, hvor alle klubbens hold træner, på Amager, Sundbyhal 3, Englandsvej 61, 2300 København S.
Klubbens hold spiller i farverne hvid og blå.

Sæsonstart

Første træning er tirsdag d. 15. august i Sundby Hallen – Hal 3.

Vi glæder os til at se jer.

Træningstider for sæsonen 23/24:

Tirsdag:

18.00-19.30: Damer